11 de noviembre de 2010

La EGAP lleva a cabo un encuentro sobre inmigración en Santiago.

La Escuela Gallega de Administración Pública (EGAP) llevará a cabo un "Encuentro Galego de Profesionais da Inmigración. Proxectos, Experiencias e Boas Prácticas en Santiago el 23 de noviembre del 2010", organizado pola Secretaría Xeral de Emigración.

Destinado a profesionales que trabajan en el ámbito de la inmigración este encuentro cuenta con 60 plazas. Pretende "que os profesionais que traballan no eido da inmigración teñan a oportunidade de coñecer proxectos, experiencias e boas prácticas desenvolvidas en distintos ámbitos de actuación, co obxeto de que poidan server á mellora da súa actividade profesional".

Con este objetivo diferentes entidades de iniciativa social presentarán actuaciones y experiencias y tratarán la interculturalidad en la escuela, la integración comunitaria y la intervención integral con mujeres en situación de prostitución.

"Necesidade da planificación de actuacións nese eido: Os plans locais de integración. O Plan local de Integración Social. Convivencia Intercultural e Cidadanía do Concello de Vigo" a cargo de María José Thomas, Coordinadora da Oficina de Inimigración do Concello de Vigo, será la conferencia que abra el encuentro a las 10.30 horas.

A las 11.15 horas "A integración dos rapaces inmigrantes na escola", por la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria; y a las 12.45 horas Proxectos e programas de actuación no eido municipal".

Y para concluir, a las 16,30 horas "Pautas de interveción integral con mulleres en situación de prostitución. O programa Afrodita", por Silvia Mosquera Mirás y Carlos Villar Arevalo. Técnica de apoyo y Asesor Jurídico de la ONGD Ecos do Sur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario